§ 2. ZAKUPY - PŁATNOŚCI
Jak mogę zapłacić za towary zakupione w Nartyrowerykrakow.pl ?
Jest kilka możliwości zapłaty:
ZA POBRANIEM - jesli wybierzesz tą formę płatności, za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki.
PRZELEW PAYu - Po wybraniu swojego operatora bankowego zostaniesz przekierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto wpłacisz należność za zakupy. Usługa ta jest bardzo wygodna dla kupującego i jest dostępna dla wszystkich największych banków w Polsce.
Czy za zakupiony towar mogę otrzymac fakturę VAT?
Tak, oczywiście. Fakturę VAT możemy wystawić na każdy dokonany zakup. Jeśli chcesz ją otrzymac, poinformuj nas proszę o tym w komentarzu do zamówienia, lub mailowo. Niezbędne dane do wystawienia faktury to nazwa firmy, adres i NIP.
Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem, lub w której są błędne dane. Co zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
W takiej sytuacji, należy odesłać do nas fakturę wraz z poprawnymi danymi. My wówczas odeślemy poprawioną wersję.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Wszystkie ceny produktów w naszym sklepie internetowym są codziennie aktualizowane. Jednak zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, prezentowane na naszej stronie internetowej produkty są jedynie prezentacją i stanowią wyłącznie zaproszenie do składania oferty kupna. Nasza firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów prezentowanych na stronie sklepu internetowego.
Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Tak prowadzimy sprzedaż ratalną, PayU Raty, PayPO, szybka decyzja, szybka realizacja.
§ 3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?
Dla wygody naszych klientów, aby dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym, nie musisz się nigdzie rejestrować, ani zakładać konta.
Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Kupując kilka przedmiotów w oddzielnych zamówieniach zawsze możesz liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. W takiej sytuacji najlepiej jest skontaktować się z nami i poprosić o przesyłkę łączną.
Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co zrobić w takiej sytuacji?
W przypadku kiedy złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, prosimy o pilny i jak najszybszy kontakt mailowy sklep@nartyrowerykrakow.pl lub telefoniczny pod numer +48 570-889-201, 570-889-202
§4. REKLAMACJE - ZWROTY - WYMIANA
Czy jest możliwość wymiany zakupionego sprzętu na inny rozmiar?
Tak. Jeśli niewłaściwie dobrałeś rozmiar zawsze istnieje możliwość wymienić go na inny. W takiej sytuacji, wystarczy odesłać zakupiony produkt razem z paragonem oraz poprawnie wypełnionym "Dokumentem Zwrotu Towaru", który dołączany jest każdego zamówienia.
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni, jeśli jednak okazało by się, że produkt, który u nas kupiłeś nie spełniłby Twoich oczekiwań, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można odstąpić od zakupu bez podawania konkretnej przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oczywiście, jest to możliwe, tylko w przypadku, jeśli produkt nie został w żaden sposób zniszczony, ani ni był używany. W takiej sytuacji, produkt w oryginalnym, nie naruszonym opakowaniu należy odesłać na własny koszt Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską. Do przesyłki należy wówczas dołączyć "Dokument Zwrotu Towaru", oryginalny paragon lub fakturę oraz numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone pieniądze.
Co muszę dołączyć do towaru, który chcę odesłać?
Do każdego produktu, który chciałbyś zwrócić, wymienić lub zareklamować należy dołączyć:
- oryginał paragonu lub faktury, jeśli taka była wystawiona,
- poprawnie wypełniony "Dokument Zwrotu Towaru".
Czy jeśli nie otrzymałem karty gwarancyjnej do zakupionego produktu to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Jeśli zakupiony towar nie posiadał karty gwarancyjnej wtedy do reklamacji danego produktu wystarczy sam paragon lub faktura VAT, które stanowią dowód zakupu. Wówczas okres gwarancji wynosi 1 rok.